Vad behöver du hjälp med?

Mest ställda frågorna just nu

Ta en titt här först...

Varför ställer banken frågor om er verksamhet?

I syfte att skydda er och oss från att utnyttjas för penningstvätt och terroristfinsiering så samlar vi just nu in och uppdaterar informationen vi har om er verksamhet.

Läs mer >

Danske Bank har nått förlikningar relaterat till Estlandsfallet
Danske Bank har nått förlikningar med U.S Department of Justice (DOJ), U.S. Securities and Exchange Commission (SEC) och den Danske Special Crime Unit (SCU) efter utredningarna i relation till den utländska portföljen inom Danske Banks före detta filial i Estland.

Läs mer här

Kontakta oss om du har frågor

Kundservice
Vardagar 09:00 - 16:00



Starta chatt
Teknisk support
District support:
Vardagar 09:00 - 16:00


Starta chatt
Chatta med oss här. Har du specifika frågor om ditt engagemang? Var då beredd på att kunna verifiera din identitet med hjälp av t.ex. bank-id, så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt.
  • Ring

    Kundservice Företag

    0752-48 49 30

    Kundsupport Internettjänster:

    020-790 347

    Kundsupport Internettjänster från utlandet:

    +45 55 85 04 48
    Våra Finanscenter

    När du ringer till oss, och när vi ringer till dig på din begäran eller som en uppföljning av din begäran, så kan telefonsamtalet komma att spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl. Vi måste spela in och spara telefonsamtalen om vi diskuterar investeringsfrågor med dig.

  • Hitta

    Hitta kontor

  • Synpunkter och klagomål

    Om du har du synpunkter eller förslag på hur vi kan bli bättre tryck på knappen här nedan. Där kan du även registrera ett klagomål.

Få alla fördelar i dag.
Bli kund i Danske Bank.