I Danske Bank strävar vi alltid efter att bli bättre och utveckla våra lösningar och rådgivning till våra kunders fördel. För att få bättre insikt i våra kunders önskemål och behov samarbetar vi med flera analysverktyg.
Det betyder att du som kund i Danske Bank kan bli kontaktad av ett av analysföretagen. Du kan bli kontaktad via telefon eller mail. Om du blir kontaktad hoppas vi att du vill ta dig tid att deltaga. Din åsikt är viktig för vårt utvecklingsarbete av lösningar och rådgivning.
Analysinstituten kommer aldrig fråga om känslig information. Det gäller till exempel kontonummer, pinkod, kodord eller kreditkortsnummer.
Tack på förhand.
Vi samarbetar bl.a. med dessa analysinstitut:
- Aalund Research
- Adobe Analytics
- Easy Research
- Ennova
- Epinion
- Gallup
- Inter Research / defgo
- Ipsos
- Market Minds
- Millward Brown
- Norstat
- PFM Research
- Qualtrics
- Rambøll
- RedC
- Taloustutkimus Oy
- Usertribe
- Wilke
- YouGov