Danske e-Möte

Få kvalificerad rådgivning inom till exempel pension, sparande och placeringar – framför din dator.


Kvalificerad rådgivning när det passar dig

Danske e-Möte är ett erbjudande som gör det möjligt för dig som kund att få kvalificerad rådgivning på andra ställen än på banken. Exempelvis hemifrån.

Danske e-Möte är lämpligt för rådgivning inom alla områden men främst pension, sparande och placeringar. På din dator kan din rådgivare visa dig bilder och beräkningar samt guida dig genom komplicerade frågor.


Enkelt att boka - enkelt att mötas

Det kräver ingen installation på din dator. Det enda du behöver är en dator, tillgång till Hembanken och en telefon.

Du kan boka rådgivning med Danske e-Möte genom att ringa oss på 0752-480 480. För närvarande kan du boka ett rådgivningsmöte måndag till torsdag mellan 09.00-21.00, eller fredagar mellan 09.00-17.00.


Så fungerar Danske e-Möte

  • När du och din rådgivare har kommit överens om att ha ett e-Möte får du en bekräftelse i Hembanken med datum och tid för mötet.
  • 30 minuter innan mötet börjar får du en meddelande i Hembanken. Via meddelandet kan du logga in på e-Mötet via knappen "Starta e-Möte".
  • Väl inne på e-Mötet ringer din rådgivare upp dig och ni kan tala med varandra över telefon. Rådgivaren kommer kunna visa bilder och beräkningar på din dator - precis som om du satt vid din rådgivares skrivbord.
  • Under e-Mötet kan du även se ett foto av din rådgivare på din dator.
  • På e-Mötet kommer din rådgivare bland annat visa dig beräkningar av din ekonomi så därför rekommenderar vi att du sitter på en avskild plats när ni har mötet.

 

D6921F2022A9F926

 


Frågor och svar