Kundservice
Hitta svar på vanliga frågor, boka ett möte eller få kontaktuppgifter till våra kontor.
Du kan för närvarande uppleva längre väntetider för att komma i kontakt med Kundservice. Här nedan kan du hitta de vanligaste frågorna och svaren.
Vanliga frågor & aktuell information
Hur kan vi hjälpa dig idag?
Har tillgången till dina banktjänster och konton blivit begränsade?
För att du ska få tillgång till dina banktjänster och konton igen behöver du uppdatera uppgifterna vi har om dig.

Glömt PIN-koden?
Du som har Mobilbanken kan du nu se din pinkod på ett par ögonblick.
Information om amorteringsfrihet
Vill du veta mer?
Kundservice Privat
0752-48 45 42Kundservice medlem Saco:
0752-48 49 50Kundservice medlem TCO:
0752-48 48 00Kundservice uppdatera kundinformation:
0752-48 49 20Kundservice börja HSB bospara:
0752-48 45 42Kundservice Företag:
0752-48 49 30
Kundservice Kort:0771-570 570 |
Spärrservice:08-775 50 00 |
När du ringer till oss, och när vi ringer till dig på din begäran eller som en uppföljning av din begäran, så kan telefonsamtalet komma att spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl. Vi måste spela in och spara telefonsamtalen om vi diskuterar investeringsfrågor med dig.