Vänligen uppdatera din personliga information
Vi behöver ytterligare information från dig, eftersom vi enligt lag är skyldiga att ha mer information om District-användare med tillgång till polska eller tyska konton. Du kan fylla i formuläret och ladda upp den dokumentation som efterfrågas nedan. Se formulär på engelska
Om du behöver hjälp eller har några andra relaterade frågor är du välkommen att kontakta oss på +46 (0)752 48 48 91 (engelsktalande support). Support har öppet måndag–torsdag, 09.00–16.00 (CET) samt fredag 9.00–15.00 (CET).
Bifoga en kopia av ditt pass och bevis på bostadsadress:
Pass
Om du endast har ett tillfälligt eller utgånget pass, vänligen ladda upp en kopia av ditt svenska körkort eller ditt nationella identitetskort.
Bevis på bostadsadress
Accepterade former av dokumentation:
- Ett kontoutdrag från din lokala bank
- En handling från en offentlig myndighet i ditt hemvistland
- Ett giltigt hyreskontrakt
- Räkningar för el, vatten, värme, bredband, kabel-TV eller försäkringar avseende din fastighet.
Dina legitimationshandlingar ska innehålla; fullständigt juridiskt namn, bostadsadress, ett foto av dig, födelsedatum, ID-nummer, utfärdande myndighet samt utgångsdatum.
Om du är norsk medborgare, vänligen notera att vi behöver ett bevis på ditt medborgarskap.
Accepterade filformat är PDF, JPEG / JPG, PNG eller GIF. Observera att den maximala filstorleken är 4 MB.
Genom att skicka in uppgifterna är jag informerad om att Danske Bank behandlar nödvändig information i enlighet med penningtvättslagen. Du kan läsa mer om hur Danske Bank behandlar dina uppgifter här.