Vänligen uppdatera din personliga information

Vi behöver ytterligare information från dig, eftersom vi enligt lag är skyldiga att ha mer information om District-användare med tillgång till polska eller tyska konton. Du kan fylla i formuläret och ladda upp den dokumentation som efterfrågas nedan. Se formulär på engelska

Om du behöver hjälp eller har några andra relaterade frågor är du välkommen att kontakta oss på +46 (0)752 48 48 91 (engelsktalande support). Support har öppet måndag–torsdag, 09.00–16.00 (CET) samt fredag 9.00–15.00 (CET).

 Ange giltigt Användar-ID i District
 Välj ett alternativ
 Välj ett alternativ
 Välj ett alternativ

Bifoga en kopia av ditt pass och bevis på bostadsadress:

Pass
Om du endast har ett tillfälligt eller utgånget pass, vänligen ladda upp en kopia av ditt svenska körkort eller ditt nationella identitetskort.

Bevis på bostadsadress
Accepterade former av dokumentation:

  • Ett kontoutdrag från din lokala bank
  • En handling från en offentlig myndighet i ditt hemvistland
  • Ett giltigt hyreskontrakt
  • Räkningar för el, vatten, värme, bredband, kabel-TV eller försäkringar avseende din fastighet.

Dina legitimationshandlingar ska innehålla; fullständigt juridiskt namn, bostadsadress, ett foto av dig, födelsedatum, ID-nummer, utfärdande myndighet samt utgångsdatum.

Om du är norsk medborgare, vänligen notera att vi behöver ett bevis på ditt medborgarskap.

Accepterade filformat är PDF, JPEG / JPG, PNG eller GIF. Observera att den maximala filstorleken är 4 MB.

File Size Exceeds the Limit
slet File Size Exceeds the Limit

Genom att skicka in uppgifterna är jag informerad om att Danske Bank behandlar nödvändig information i enlighet med penningtvättslagen. Du kan läsa mer om hur Danske Bank behandlar dina uppgifter här.

Bilder med exempel på legitimation och bevis på bostadsadress

Frågor och svar avseende uppladdning av dokument