Välkommen till Danske Bank – vi ser fram emot samarbetet

När vi mottagit all nödvändig information/dokumentation från er kan vi sätta igång med er ansökan.

Var uppmärksam på att eventuella verkliga huvudmän(ägare som inte är firmatecknare) måste vara legitimerade innan produkterna kan beställas. Om dessutom någon annan än du som beställt ska vara administratör på ert Business Online avtal ska denna person också legitimeras. Legitimering görs enklast på www.danskebank.se/foretag/legitimering.

Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på chatt eller telefon 0752-48 49 30.

Ladda ner våra appar

Med våra appar Mobile Business och Tablet Business får du snabbt en överblick över företagets ekonomi och kan sköta dina bankaffärer var du än är. Du måste ha avancerad internetbank (Business Online) för att kunna använda apparna.

 

Mobile Business Appen för smartphones:

 

Tablet Business Appen för surfplattor:

Kontakta oss om du har frågor

Kundservice
Vardagar 09:00 - 16:00



Starta chatt
Teknisk support
District support:
Vardagar 09:00 - 16:00


Starta chatt
Chatta med oss här. Har du specifika frågor om ditt engagemang? Var då beredd på att kunna verifiera din identitet med hjälp av t.ex. bank-id, så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt.
  • Ring

    Kundservice Företag

    0752-48 49 30

    Kundsupport Internettjänster:

    020-790 347

    Kundsupport Internettjänster från utlandet:

    +45 55 85 04 48
    Våra Finanscenter

    När du ringer till oss, och när vi ringer till dig på din begäran eller som en uppföljning av din begäran, så kan telefonsamtalet komma att spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl. Vi måste spela in och spara telefonsamtalen om vi diskuterar investeringsfrågor med dig.

Relaterat innehåll


Få alla fördelar i dag.
Bli kund i Danske Bank.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.