Uppdatera information om er förening/stiftelse

Vi på Danske Bank arbetar löpande för att ha god kännedom om er som kund och uppfylla kraven som följer av lagen om åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism. Det innebär att vi måste känna till hur våra kunder använder våra produkter och tjänster – också de som erbjuds inom Danske Finans, till exempel leasing och avbetalning. Just nu kontaktar vi många kunder. Om ni har blivit ombedda att uppdatera informationen som vi har om er verksamhet, vänligen gör det så snart som möjligt.

Observera att den första som loggar in skall vara verklig huvudman och/eller firmatecknare i bolaget. Denna person/personer kan vid inlogg säkerställa att samtliga uppgifter är inhämtade.

Starta

Update your information

Så här gör ni:
Ni behöver kopiera de delar av följande dokument som visar vilka som företräder verksamheten (styrelseledamöter och firmatecknare):

  1. Skicka kopior av den senaste versionen av registreringsbevis eller konstituerande årsmötesprotokoll samt stadgar genom att ladda upp via danskebank.se/OBJsecureupload
  • Är verksamheten inte registrerad och saknar registreringsbevis, vänligen bifoga protokoll från verksamhetens senaste sammanträde.
  • Om kontaktuppgifter inte framgår av registreringsbeviset eller årsmötesprotokollet behöver ni skicka en kopia på ett dokument med kontaktuppgifter.

2. När vi har fått dokumenten kommer vi att kontakta er för att be er svara på frågor gällande er verksamhet.

Frågor & svar

Har ni frågor? 

Ring oss på 0752-48 47 46

Öppet mån - fre: 09.00 - 16.00

Starta

Update your information