Jag får saldo på fel konto när jag
använder SMS-service
Jag får saldo på fel konto när jag använder SMS-service

Du kanske har flera konton eller så har du samma mobilnummer på ditt privatkonto och ditt företagskonto. Kontakta Kundservice så hjälper vi dig.

  • Skriv ut
  • Sajtkarta

Fråga Frågor

Få snabb hjälp här på sidan eller kontakta oss.
 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.