Jag har bytt adress.
Vad gör jag?
Jag har bytt adress. Vad gör jag?

  • Om du gör en adressändring inom Sverige får vi automatiskt din nya adress och du behöver inte ändra den själv eller kontakta oss.

  • Flyttar du utomlands behöver du kontakta oss på telefonnummer 0752-48 45 42.
  • Skriv ut
  • Sajtkarta

Fråga Frågor

Få snabb hjälp här på sidan eller kontakta oss.

Fick du svar på din fråga?Fick du svar på din fråga?

 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.