Hur tar jag bort en betalning?Hur tar jag bort en betalning?

Du kan själv ändra eller ta bort en betalning som ännu inte behandlats av banken. Vid "Utför ditt ärende i Business Online" nedan hittar du information om hur du gör.

Är betalningen redan utförd ska du kontakta mottagaren och begära att beloppet betalas tillbaka.

  • Skriv ut
  • Sajtkarta

Fick du svar på din fråga?Fick du svar på din fråga?

 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.