Hur beställer jag ett
ersättningskort?
Hur beställer jag ett  ersättningskort?

Ett ersättningskort ersätter ditt befintliga kort men har inte samma kortnummer.

Du som har ett företagskort med personligt betalningsansvar och är privatkund i banken har möjlighet att spärra kortet i Mobilbanken eller i Hembanken.

Beställa ersättningskort - så här gör du:

  • Logga in i Hembanken.
  • Klicka på "Kort & valuta".
  • Klicka på "Kortöversikt".
  • Klicka på pilen framför det ersättningskort du vill beställa.
  • Välj "Ersättningskort".
  • Klicka på "OK".
  • Godkänn med din säkerhetslösning och klicka på "OK".


Det går även bra att kontakta Kundservice Kort på telefonnummer 0771-560 560.

  • Skriv ut
  • Sajtkarta
 
Var detta svar till hjälp?
Vi använder svaren för att förbättra vår kundservice. Du försvinner inte från sidan när du svarar på frågan.

Fandt du, hvad du søgte?Fandt du, hvad du søgte?

 
Copyright ©2008 - Danske Bank Group. Danske Bank A/S, Danmark, Sverige Filial, Org.nr. 516401-9811, står under tillsyn av det danska Finanstilsynet.
Telefonsamtal kan spelas in och sparas som dokumentation och av säkerhetsskäl
Läs användarvillkor, cookies och behandling av personuppgifter och Information om Danske Banks behandling av personuppgifter. Om du har frågor om hur vi behandlar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta Danske Banks Databeskyddsfunktion, Holmens Kanal, 2-12, 1092 Köpenhamn K – mail: DPOfunction@danskebank.com.