E-Möte

Information om Danske e-Möte

Ett e-möte fungerar som ett vanligt rådgivningsmöte. Du blir uppringd per telefon och rådgivaren har möjlighet att presentera och dela information genom att dela sin datorskärm med dig i mötet. På mötet diskuterar ni din specifika situation och kan tillsammans komma fram till de produkter och tjänster som passar dina behov. Observera att du behöver logga in i din internetbank innan mötet börjar för att läsa om hur du kopplar upp dig till mötet.

Nästa steg för dig som ska delta i Danske e-Möte

När du ansökt om produkter och tjänster i erbjudandet kommer du bli uppringd för att boka in ett rådgivningsmöte. De flesta kunder föredrar e-möte med rådgivaren, då du inte behöver ta dig till ett bankkontor. Du kan koppla upp dig varifrån du vill och mötet kan även hållas under kvällstid.

Vem gör vad?

Efter att ni bokat in rådgivningsmötet skickas ett sms och ett säkert meddelande till dig i din internetbank med den bekräftade tiden för mötet. I meddelandet får du även ytterligare information om hur du kopplar upp dig till mötet.

24 timmar innan ditt möte får du ett sms med en påminnelse om mötet. En halvtimme innan mötet startar skickas ytterligare ett säkert meddelande med en länk till ditt möte. Med denna länk kan du koppla upp dig till mötet. Rådgivaren ringer sedan dig per telefon vid den utsatta mötestiden. Det är viktigt att du har loggat in i internetbanken och läst meddelandet innan mötets starttid, så att du kan koppla upp dig till mötet.