Revisorportal

Nu kan du enkelt beställa och ta emot engagemangsspecifikationer digitalt. På så vis kan du snabbt få det du behöver utan hantering av fysiska dokument.

Revisorportalen är ett enkelt verktyg för att få dina engagemangsspecifikationer digitalt. Det är en säker lösning och samtidigt lätt att använda för att få en bra överblick över engagemangsspecifikationerna. Med bara några klick kan du ladda ner de dokument du behöver – när det passar dig.

Så här får du åtkomst till Revisorportalen

Det är lätt att få åtkomst till Revisorportalen. Du loggar bara in med ditt personliga BankID och ser då alla dokument som du har beställt digitalt. Det är även möjligt att tilldela olika användarbehörigheter för de enskilda revisorerna i din verksamhet.

Beställa engagemangsspecifikationer online

Du kan också beställa engagemangsspecifikationerna digitalt, så att inte du inte längre behöver lägga tid på att kontakta oss varje gång du behöver dokumentationen. Du kan göra beställningarna digitalt på olika sätt:

  • Via vår internetbank för företag, Business Online. Med rätt behörighet, från kunden som du vill lägga beställningen för, kan du som revisor lägga beställningen.
  • Genom att klicka på “Beställ engagemangsspecifikation” nedan och direkt beställa dokumentationen. Här kan du säkert och tryggt ladda upp fullmakter från kund gällande beställningen. Engagemangsspecifikationen får du sedan digitalt via Revisorportalen inom 3-4 dagar.

Se engagemangsspecifikation   Beställ engagemangsspecifikation