DynamicPay

Ta kontroll över din likviditet

En digital B2B-lösning som kan hjälpa dig att styra din likviditet och fakturering, både som kund och leverantör.

Få förtida betalning mot en rabatt

Som leverantör till en köpare som använder DynamicPay har du möjlighet att själv bestämma när du ska få betalt och på så sätt styra din likviditet. Med DynamicPay kan du få betalning tidigare mot en dynamisk rabatt som systemet automatiskt räknar ut, utan att du behöver kontakta köparen. På så sätt kan du förstärka din likviditet om du behöver – utan dyr eller komplex finansiering.

Automatisera betalning och fakturering


DynamicPay ger köpare och leverantör möjligheten att sköta betalning och fakturering digitalt – från fastställande av pris och villkor, till själva betalningen. Det minskar administrationen, gör det enkelt att få en samlad överblick och gör att köparen kan standardisera betalningsvillkoren till leverantörerna.

Slipp överskottslikviditet


Med DynamicPay kan du som köpare slippa överskottslikviditet och få rabatt på ditt köp som ersättning för förtida betalning. DynamicPay är en webblösning som köpare och leverantörer kan använda för att automatisera betalning och fakturering – allt från pris och villkor till själva betalningen.

Komma igång

Kontakta oss för att höra mer om DynamicPay och hur du beställer.

Få alla fördelar i dag. Bli kund i Danske Bank.